Symbios

Symbios is Stockholm University’s student organization for everyone interested in the environment and climate justice.

We organize activities related to the environment such as ecofika (coffee time), hikes in the forest, clean-ups and clothing swaps. We also send out monthly thematic newsletter on environmental topics. We aim to be a member driven organization where any member with a good idea can organize an activity with the help and support from the board. So, if you have something in mind or know an environmental subject that needs attention, do not hesitate to reach out to us!

Symbios is a part of Naturskyddsföreningen i Stockholms län (the Swedish Society for Nature Conservation Stockholm county) and has connections to other environmental-related organizations such as Fridays For Future (FFF), Rena Mälaren and SMUF (Södertorns Miljö och Utvecklingsförening), which means we can rely on a broad network when organizing events.

If you want to become a member or participate in our activities contact us at info.symbios@gmail.com or follow us on Instagram (symbiossu) or Facebook.

Symbios är en studentorganisation för studenter som är intresserade av hållbarhet.

Vi organiserar föreläsningar, workshops och större event såsom Earth week på Universitetet. Vårt mål är att vara en organisation som driver Stockholms universitet till en hållbar riktning samtidigt som våra medlemmar får vara med och planera aktiviteter med stöd av styrelsen.

Symbios är en del av Naturskyddsföreningen i Stockholms län och vi har möjlighet att samarbeta med olika kretsar som är ansluta till Naturskyddsföreningen. Vi är även väldigt öppna för att samarbeta med andra studentorganisationer på Universitetet!

Om du har en idé eller vill bli medlem kontakta oss eller följ oss på Facebook!

info.symbios@gmail.com