Havsnätverket Ost

Havsnätverket Ost är vår regionala arbetsgrupp som jobbar för havs- och vattenfrågor inom Stockholms län. Några saker vi arbetar med är Östersjön, Mälaren, fiskfrågor, vattenutställningar, botten- och strandrening, och mycket mer.

Du är mycket välkommen att engagera dig i Havsnätverket Ost. Vi ordnar regelbundet träffar där vi går igenom det senaste inom vattenfrågor och pratar idéer och planerar aktiviteter. Du behöver inte vara medlem i föreningen för att komma på dessa träffar, även om vi gärna ser att du blir det i förlängningen.

Möjligheter för att komma med:

• Facebookgruppen Aktiva Havsnätverket Ost. Gå med i denna grupp om du vill vara med och skapa aktiviteter, få inbjudningar till träffar, samt diskutera vattenfrågor.
  • Facebooksidan Havsnätverket Ost. Följ denna sida om du vill ha uppdateringar kring regionala vattenfrågor.
  • Mejllistan till Havsnätverket Ost. Se formulär nedan för att skriva upp dig på vår mejllista där vi bjuder in till träffar.
  • Fysiska träffar. Vi träffas regelbundet på Medborgarskolans lokaler på Hagagatan 23A nära Odenplan. Datum och inbjudan till träffarna kommer i Facebookgruppen och i mejl.

Mejla oss gärna om du har frågor eller funderingar eller är pepp på att komma med: hav.stockholmlan@naturskyddsforeningen.se

Anmälningsformulär

Genom att fylla i formuläret blir du tillagd på kontaktlistan för Havsnätverket Ost och kan få utskick från arbetsgruppen. Du kan när som helst mejla hav.stockholmlan@naturskyddsforeningen.se och skriva att du vill bli borttagen från listan.