Länsstämma 2018

Söndag 15 april kl. 09.30 -15.00

Var: Naturskyddsföreningens rikskansli, Åsögatan 115

Välkommen till 2018 års länsstämma!
Söndagen den 15 april är det dags för stämma i länsförbundet. På förmiddagen hålls stämman och på eftermiddagen gör vi en vandring i Årstaskogen.
Alla intresserade medlemmar är välkomna.

Inbjudan som PDF

PROGRAM
09.30                     Fika och mingel
10.00                     Länsstämma, mötesordförande är Andrea Söderblom-Tay
12.00                     Lunch
13.00                     Guidning i Årstaskogen. Vi går från Gullmarsplans t-banestation.
15.00                     AvslutningALLMÄN INFORMATION
Din krets kan utse följande antal ombud till länsstämman:
• Upp till 1 000 medlemmar, 4 ombud
• 1 001 – 2 000 medlemmar, 5 ombud
• Mer än 2 000 medlemmar, 6 ombud

Anmälan senast 5 april
till Karin Schmidt, karin.schmidt@naturskyddsforeningen.se eller via kansliets telefon 08-644 52 70. Uppge om du kommer som ombud för en krets samt om du är med hela dagen, bara på förmiddagen eller bara på eftermiddagen.
Har du frågor? Kontakta Beatrice Sundberg, beatrice.sundberg@naturskyddsforeningen.se, telefon 08-644 52 70.
Länsförbundet bjuder på fika och vegetarisk lunch. Är du vegan eller har några allergier, ange det när du anmäler dig så fixar vi det. Ingen kostnad.

VÄGBESKRIVNING
Ta tunnelbanans gröna linje till Medborgarplatsen. Ta uppgången mot Folkungagatan. Väl på Folkungagatan, gå över övergångsstället och fortsätt Götgatan framåt (söderut) ett par kvarter. Sväng vänster in på Åsögatan. Gå efter 20-30 meter in genom den grind som finns på vänster sida, sedan genom porten som finns i vänstra hörnet tvärs över gården.

HANDLINGAR till stämman: